• Zwroty i reklamacje

Rezygnacja z zamówienia


Klientom sklepu online http://cosmeticavenue.pl/ przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z paragonem/fakturą zakupu.

Reklamacje

Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.

 

  • Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty wg własnego wyboru.

  • Zwrotów nie można dokonywać na miejscu pod podany na stronie adres.

  • Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty, j.n.: rajstopy, pończochy i skarpety; legginsy; bielizna (majtki, stringi i bokserki) oraz biżuteria! Kostiumy kąpielowe podlegają tylko i wyłącznie WYMIANIE w terminie 14 dni od daty dostawy! Zwrot kosztów nie przysługuje.

  • Po uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.

  • Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt nadającego.